منتديات جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
هذا الصندوق ليس للإزعاج بل هو للترحيب بكم
فإن كان يزعجكم اضغط على ( إخفاء ) ـ
و إن كان يهمكم أمر المنتدى فيسعدنا انضمامكم
بالضغط على ( التسجيل ) تظهر بيانات التسجيل البسيطة
بعدها تصبحون أعضاء و ننتظر مشاركتكم
ِ
فأهلا بكم

فى جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
__________________


... كلية الحقوق &&& كلية التجاره &&& كلية الاداب...
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 البنات اللى متابعه مسلسل فاطمه التركى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
shaHe
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 251
معدل النشاط : 315
العمر : 28
مكان الامتحان : المنصوره
الكلية : كلية الحقوق
الترم : الاول

مُساهمةموضوع: البنات اللى متابعه مسلسل فاطمه التركى   الإثنين 17 سبتمبر 2012, 7:07 pm


مسلسل فاطمه جول وبصراحه مش عارفه ارفع صورتها حد يبقى يقولى ارفع صوره هنا ازاى المهم دى

البنت التركية البسيطة حكايتها حكاية

هابقى ارغيها بعدين

بس كنت جاية اقول ان كلنا كنون النسوة بتمثلنا فاطمةجول

كل واحدة مننا اغتصب حقها ف الحياة بشكل ما

كل واحدة مننا اتعرضت لنفس مشكلتة فاطمة بس بشكل مختلف

مش بالضرورة زى ماحصل ف المسلسل

المهم انها ضاع حقها واتداست بالأقدام علشان المصلحة

اى مصلحة الا مصلحتها

كل واحدة مننا اغتصب حقها ف الفرحة زيها زى فاطمة جول بالظبط

وكل واحدة مننا

محتاجة تحس بالامان محتاجة الحنية من نصها الحلو

محتاجة ان نصها الحلو يحسسها بقوتها


ويقف جنبها لما تكون ضعيفة او مكسورة

كلنا محتاجين حد نثق فيه

" محتاجين الثقة والامان والحنان اكتر مما تطلقون عليه " الحب

محتاجين الاهتمام

محتاجين حاجات بسيطة اوى كلمة او وردة او حتى طبطبة وبس

ع كتف الواحدة مننا بعد يوم طويل ومتعب

كلنا فاطمـــــــــة جول

عزيزى الرجل ارجوك كن " كريمًا "


♥️ ♥️ ♥️ ♥️


وعلى رأى المثل كن لى كريمًا

اكن لك فاطمة جول

♥️ ♥️ ♥️ ♥️


وكريم ده هو كمان حكاية بس مش دلوقتى


فللحديث بقية مدام فى العمر بقية Smile




♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️


تصبحوا ع انتخابات رئاسية لاول مرة ف مصر Smile



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أحمدمحمدهمام
عضو نشيط
عضو نشيط


عدد المساهمات : 59
معدل النشاط : 69
العمر : 29
مكان الامتحان : قنا
الكلية : حقوق
الترم : الثالث

مُساهمةموضوع: رد: البنات اللى متابعه مسلسل فاطمه التركى   الإثنين 17 سبتمبر 2012, 7:14 pm

الا خت شاهي اشرحلك ازي ترفع الصور بس انا مليش في المسلسلات
اول حاجة تفتحي حساب علي موقع الفور شير وبعدين ترفع الصورة او اي حاجة انت عاوزها وبعدين تنسخي الرابط بتاع الصورة من الفورشير وبعدين تضعيه في الموضوع
اتمني ان تكوني استفتي من الشرح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shaHe
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 251
معدل النشاط : 315
العمر : 28
مكان الامتحان : المنصوره
الكلية : كلية الحقوق
الترم : الاول

مُساهمةموضوع: رد: البنات اللى متابعه مسلسل فاطمه التركى   الإثنين 17 سبتمبر 2012, 7:16 pm

الموضوع شكله طويل ويخض عامه شكرا ليك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هـــامــيــس
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

عدد المساهمات : 54
معدل النشاط : 54
العمر : 31
مكان الامتحان : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: البنات اللى متابعه مسلسل فاطمه التركى   الأربعاء 26 سبتمبر 2012, 6:53 pm

حلو المثل ده اوي

مع اني مش بتابع المسلسلات التركي لانها طويله جدا وبمل منها بجد

بس موضوعك جميل اوي تسلمي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
blank name
مشـرف كليــة الـتجــارة
مشـرف كليــة الـتجــارة
avatar

عدد المساهمات : 2038
معدل النشاط : 4560
العمر : 30
مكان الامتحان : القاهرة
الكلية : تجارة
الترم : السادس

مُساهمةموضوع: رد: البنات اللى متابعه مسلسل فاطمه التركى   الخميس 27 سبتمبر 2012, 11:28 am

ايوه ياعم شاهى انتى باين عليكى رميو وجوليت شكلك مقطعه السمكه ودلعها ربنا معاكى ويسعد ايامك ياااااااااااااارب هههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
البنات اللى متابعه مسلسل فاطمه التركى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات جامعة القاهرة للتعليم المفتوح :: منتديات جامعة القاهرة للتعليم المفتوح :: المواضيع العامة-
انتقل الى:  
المواضيع الأخيرة
» دبلومة التسويق الاليكترونى
الجمعة 17 نوفمبر 2017, 3:23 pm من طرف ايما تيم

» دبلومة التسويق الاليكترونى
الأربعاء 15 نوفمبر 2017, 5:31 am من طرف ايما تيم

» رخصة قيادة التسويق الإلكتروني البريطانية EMDL
الثلاثاء 14 نوفمبر 2017, 1:06 am من طرف ايما تيم

» دبلومة التسويق الالكتروني عبر آلات البحث
الأربعاء 08 نوفمبر 2017, 6:30 pm من طرف ايما تيم

» رحلة تجارية صناعية استثمارية بالعاصمة بكين .
الإثنين 06 نوفمبر 2017, 2:08 am من طرف ايما تيم

» عضوية نادي التجارة الإلكترونية
السبت 04 نوفمبر 2017, 11:32 pm من طرف ايما تيم

» الملتقى العربى الصينى الأول بالعاصمة بكين
الأربعاء 01 نوفمبر 2017, 9:50 pm من طرف ايما تيم

» المتدربين من الجيل Y ؟ الدكتور صلاح لطفي آل هارون
الأربعاء 01 نوفمبر 2017, 8:12 pm من طرف المعايير الدولية للتدريب

»  عضوية النقرات الذهبية من جولد كليك
الأربعاء 01 نوفمبر 2017, 3:04 pm من طرف ايما تيم

» الدكتور صلاح لطفي آل هارون المتدربين من الجيل X ؟
الأربعاء 01 نوفمبر 2017, 1:11 pm من طرف المعايير الدولية للتدريب

» الملتقى العربى الصينى الأول بالعاصمة بكين
الأربعاء 01 نوفمبر 2017, 12:51 am من طرف ايما تيم

» الدكتور صلاح لطفي آل هارون المتدربين من الجيل القديم ؟
الثلاثاء 31 أكتوبر 2017, 10:40 am من طرف المعايير الدولية للتدريب

» الموجة الرابعة للتدريب الدكتور صلاح لطفي آل هارون
الإثنين 30 أكتوبر 2017, 3:12 pm من طرف المعايير الدولية للتدريب

» امتحانات قانون العمل وحلها بابل شيت
الأحد 29 أكتوبر 2017, 2:22 am من طرف ikamal

» ايزو التدريب دكتور صلاح لطفي
الإثنين 25 سبتمبر 2017, 1:24 pm من طرف المعايير الدولية للتدريب

» ما يجب ان تتضمنه خطة الأعمال لمؤسسات التدريب في ضوء البنود الخاصة بالمواصفة 29990
الأربعاء 20 سبتمبر 2017, 1:48 pm من طرف المعايير الدولية للتدريب

» كم يجب أن ينفق على التدريب؟
الثلاثاء 19 سبتمبر 2017, 10:02 am من طرف المعايير الدولية للتدريب

» التدريب بالواقع الافتراضي VR training
الخميس 14 سبتمبر 2017, 10:14 am من طرف المعايير الدولية للتدريب

» تأثير الموجة الرابعة على التدريب
الثلاثاء 12 سبتمبر 2017, 12:49 pm من طرف المعايير الدولية للتدريب

» الموجة الرابعة للتدريب ، دكتور صلاح لطفي آل هارون
الإثنين 11 سبتمبر 2017, 3:15 pm من طرف المعايير الدولية للتدريب

» الملتقي الدولي السابع للتدريب الإحترافي و المنتدي العربي لمعايير التدريب
الأربعاء 02 أغسطس 2017, 2:47 pm من طرف المعايير الدولية للتدريب

» ملخص البابل شيت
الجمعة 14 يوليو 2017, 4:48 pm من طرف khaledy

» التجارة الاليكترونية
الجمعة 14 يوليو 2017, 4:50 am من طرف ايما تيم

» دبلومة شنطة سفر
الثلاثاء 13 يونيو 2017, 6:41 am من طرف ايما تيم

» التجارة الاليكترونية
الثلاثاء 28 مارس 2017, 2:23 am من طرف ايما تيم

المواضيع الأكثر شعبية
صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}
صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}
هل شهادة مركز جامعة القاهرة للتعليم المفتوح معترف بيها فى التعينات " نعم معترف بها "
مـــــواد كليــــة الحقـــــــــوق
العيب الوحيد فى مركز جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
مركز جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
حصريا تحميل الكتب الدارسيه للترم الاول
صدق او لا تصدق طب وصيدلة تعليم مفتوح وتقدم وانته معاك دبلوم صنايع . خش قول رأيك
القانون النقابي
منظمات دولية الجزء الاول