منتديات جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
هذا الصندوق ليس للإزعاج بل هو للترحيب بكم
فإن كان يزعجكم اضغط على ( إخفاء ) ـ
و إن كان يهمكم أمر المنتدى فيسعدنا انضمامكم
بالضغط على ( التسجيل ) تظهر بيانات التسجيل البسيطة
بعدها تصبحون أعضاء و ننتظر مشاركتكم
ِ
فأهلا بكم

فى جامعة القاهرة للتعليم المفتوح

... كلية الحقوق &&& كلية التجاره &&& كلية الاداب...

الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 

صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
كيمو
عضو ممتاز
عضو ممتاز

معدل النشاط : 3690
مكان الامتحان : القاهرة
الاوسمة :
الترم : التالت والرابع

مُساهمةموضوع: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   السبت 18 يونيو 2011, 11:41 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

لا فرق بين تعليم مفتوح وتعليم انتظامى
ويشهد ع ذلك هذه الشهاده  من مركز جامعه القاهره
      للتعليم المفتوح

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
_____________________________________________او اضغط علي هذا الرابط https://m.facebook.com/photo.php?fbid=574163382633475&id=213605308689286&set=pr.213605308689286&source=42&refid=17

كاتب الموضوعرسالة
اخت ساره22
عضـــو جديد
عضـــو جديد

معدل النشاط : 4
الكلية : تجارة
الترم : الاول

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   السبت 15 أكتوبر 2011, 5:29 pm

مشكور وربنا يوفقنا عقبال لما ناخدها
mesho0o
عضـــو جديد
عضـــو جديد

معدل النشاط : 6

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الإثنين 17 أكتوبر 2011, 4:46 am

النتيجه طلعت ونص تجاره شايله خمس مواد يعني النص بالنص وكلهم بتوع الترم الاول
محمد عبدالله
عضو نشيط
عضو نشيط

معدل النشاط : 116
الكلية : الحقوق
الترم : التامن

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الإثنين 17 أكتوبر 2011, 7:34 am

mesho0o كتب:
النتيجه طلعت ونص تجاره شايله خمس مواد يعني النص بالنص وكلهم بتوع الترم الاول

ربنا يطمنك يا ميشو عبقال بقي نتيجه حقوق وعلام
رانا
عضـــو جديد
عضـــو جديد

معدل النشاط : 14
الكلية : حقوق
الترم : الخامس

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الإثنين 24 أكتوبر 2011, 4:53 pm

عقبالنا يارب اللهم امين
blank name
مشـرف كليــة الـتجــارة
مشـرف كليــة الـتجــارة

معدل النشاط : 4560
الترم : السادس

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الخميس 27 أكتوبر 2011, 2:35 pm

undertaker2000 كتب:
يا جماعه انا هبدا دراسه فى الكليه يوم 14 فى تجاره وكل ما أقول لى حد أنى تعليم مفتوح يبصلى بصه وحشه لدرجه أنى أتعقد وفقرت أعيد ثانويه عامه أرجوكم قولو بصراحه هو مستوى التعليم هو هو بتاع أنتظام ولا أى ؟؟ والشهاده هى هى ولا لا ؟؟؟؟؟ أنا رايح أولى تجاره أنشاء الله

مع احترامى الشديد يا اندر تيكر 2000 دونت مبيفهموش حاجة وغير كده اكيد اكيد فى كليه كويسه وطبعا الغرور وانتو فهمين الباقى والعنطظه والتكبر معلش متزعلش منى دونت عندهم نقص وشويت متخلفين عنهم حقد وكراهيه ومبيحبوشالخير غير لنفسهم بس لان التعليم المفتوح ميختلفش عن الانتظام ممكن يكون انتظام بيخدو مقررات اكتر مننا بس ال بناخدو هو هو بتاع انتظام يعنى سى فى مادة من المواد المادة ديت مثلا حوالى 15 باب فى انتظام احنا مثلا بناخد 10 ابواببس فهمنى بس لكن ال بيقولك غير كده يبقى مبيفهمش حاجة ولا عمرو هيفهم حاجة ايه ياجماعة الكلام دوت احنا نخلص من واحد التانى يقول كده وبعدين فى الناس ديت انا مش قصدى عليك ياندر تكر انا قصدى على الناس الحقوده والله العظيم حراااااااااااااااااااااااااااام انا لما بسمع الكلام دوت بزعل ياجماعة مش كده يعنى فى تغير اكتر من كده قالو ان الشهادة بتاعت التعليم المفتوح مش هيبقى مكتوب فيها تعليم مفتوح نعمل ايه تانى بقى مينفعش كده الله ياخونا كل واحد يقول التعليم المفتوح والتعليم الزفت الله يخربيت ام دى بلد اييييييييييييييه حراااااااااااااااااااااام كل واحد ال معاه شهادة اعلى بيبص للاقل منو ليه باستحقار وبيخليه يكره عشتو لازم نطور من نفسنا مينفعش كده الله محدش ياجامعة يزعل منى بس انا بتكلم فى المصلحة العامة مش فى مصلحة شخصيه يلعن ابو ام الناس ديت الحقودة ال شغلتها تبص للناس باستحقار ومتخلهمش عندهم عزيمه الله يحرقم كلهم ربنا يتوب علينا منهم وشكرا مصطفى
ميرفى ابراهيم
عضو جديد
عضو جديد

معدل النشاط : 1

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الخميس 03 نوفمبر 2011, 12:00 pm

مش عارفه اشوف الشهاده ليه
مغلقه
بسمة
مشرفة كلية التجارة
مشرفة كلية التجارة

معدل النشاط : 2938
الاوسمة :
الترم : الثامن

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الخميس 03 نوفمبر 2011, 12:15 pm

مشكوووووووووووووور
nivertry
نائب المدير العام
نائب المدير العام

معدل النشاط : 1726
الاوسمة : ....

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الخميس 03 نوفمبر 2011, 2:23 pm

thank you
alaa khwas
عضو جديد
عضو جديد

معدل النشاط : 2
مكان الامتحان : جامعة القاهرة
الكلية : التجارة
الترم : الثالث

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   السبت 05 نوفمبر 2011, 11:46 am

هاااااااااااااااااااااايل
blank name
مشـرف كليــة الـتجــارة
مشـرف كليــة الـتجــارة

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الخميس 10 نوفمبر 2011, 8:43 am

قصدك ايه ياستاذ هنداوى بجد والله مش فاهم قصدك ايه
كمبيو سيرف
عضـــو جديد
عضـــو جديد

معدل النشاط : 5

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   السبت 12 نوفمبر 2011, 6:36 pm

شكرا ليك وربنا يكرم الجميع
محمد حنفي
عضو نشيط
عضو نشيط

معدل النشاط : 57
الكلية : كلية الحقوق
الترم : الثالث

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الأحد 01 يناير 2012, 10:53 pm

شكرا ليك ويارب كل المنتدى ينجح
mustafa hamde
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   السبت 07 يناير 2012, 2:25 pm

ya gma3a elt3lem f oroba t3lim mfto7 brdo bs elnas mish f7ma hhhhh......tol 3omr el3skar 3skar bs elnas kanit naaaaaaaaaaaaaas
Nevin
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الخميس 12 يناير 2012, 9:21 pm

شكرااااااااا
ليلى
عضو نشيط
عضو نشيط

معدل النشاط : 106
الترم : السادس والسابع

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الأحد 15 يناير 2012, 9:10 am

ربنا يوفق الكل والنجاح للناس كلها
محمد ابوزيد
عضـــو جديد
عضـــو جديد

معدل النشاط : 13

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الأربعاء 15 فبراير 2012, 8:16 pm

كيمو كتب:

ويشهد ع ذلك هذه الشهاده من مركز جامعه القاهره
للتعليم المفتوح
الحمد لله انا خلصت امتحان الترم الاخير .كلية تجاره (محاسبه ومراجعه) وفى انتظار النتيجه ..ما تعرفوش الشهاده دى مهمه لى ازاى ..46 سنه هى عمرى منتظر فيها انى اخد مؤهل عالى ..اى نعم بعد فوات الاوان ..لكن الحمد لله على قضاء وقدر ربنا..ادعوا لى

عضو جديد

مُساهمةموضوع: thank es   السبت 18 فبراير 2012, 5:47 pm

شكر لكم اخوتى وارجو لجميع الدارسين التخرج بنجاح باهر
nivertry
نائب المدير العام
نائب المدير العام

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الإثنين 20 فبراير 2012, 3:09 am

thank you
نصر محمد علي
عضو نشيط
عضو نشيط

معدل النشاط : 49
مكان الامتحان : المنيا
الكلية : اداب انجليزي
الترم : 8

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الأربعاء 07 مارس 2012, 6:44 am

السلام عليكم يا جماعه
انا باذن الله بتخرج السنة دي ترجمه انجليزي هل ممكن اكمل بعد كده ولا اخري ليسانس تعليم مفتوح
اللي يعرف يراسلني علي
nsr_masry@yahoo.com
http://www.ou.cu.edu.eg.com
توتا
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الإثنين 19 مارس 2012, 9:34 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
جزاكم الله خيرا وبارك الله فيكم
ام احمد نعيم
عضـــو جديد
عضـــو جديد

معدل النشاط : 23

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الأربعاء 21 مارس 2012, 6:50 pm

شكرا يا جماعه والله
البرنس887797
عضـــو جديد
عضـــو جديد

معدل النشاط : 5

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الأربعاء 21 مارس 2012, 7:45 pm

السلام عليكم
نفسى اعرف انا كل مادخل منتدى ابحث عن شهادة التعليم المفتوح لاجد سوى شهادة تجاره هو مفيش غيرها ولا ايه فين شهادة الحقوق
kaponii
عضو نشيط
عضو نشيط

معدل النشاط : 42
الكلية : حقوق
الترم : رابع

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الخميس 22 مارس 2012, 12:42 pm

السلام عليكم اخوانى
ارجو الافادة
انا شاب مصرى مقيم بالدوحة وعمرى 33 عام
وحاصل على بكالوريوس تجارة عام 2002 بعد الثانوية
وارجو دراسة الحقوق تعليم مفتوح وارجو الاستعلام عن بعض الاسئلة
1- بما انى مقيم بالدوحة وارغب فى دراسة الحقوق هل يمكن انى اجمع ترمين كل عام وامتحن مرة واحدة فى السنة؟ لانى لو اديت الامتحان عن طريق الوكيل هنا ستكون المصاريف ازيد من 23000 مصرى فى العام
2- هل لو اخدت شهادة الليسانس سيكون من حقى استخراج كارنية نقابة محامين والعمل كمحامى؟ لاننى اسمع من بعض الاخوة انة يوجد بعض التحايل والتحامل من جانب نقابة المحامين على طلاب التعليم المفتوح
ارجو الافادة جزاكم اللة كل خير
hozedan5
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الثلاثاء 01 مايو 2012, 12:39 am

كيمو كتب:

للتعليم المفتوح

هل هذا مكن وكيف
شكرا جذيلا
mohamed90
عضو جديد
عضو جديد

معدل النشاط : 3

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الأربعاء 13 يونيو 2012, 11:53 pm

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم @من سلك طريق يلتمس فيه علما سهل الله له طريق الى الجنة@المهم الاجتهاد يااصدقائى وششششششششششششششششششششكرا
بلبل المصرى
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الأربعاء 25 يوليو 2012, 5:24 pm

اولا رمضان كريم انا حقيقة ارسلت عدة رسائل ولم يتم الرد على علما انى اتمنى مساعدتكم لانى خريج الجامعة المفتوحة ولى الشرف ولكن الان اقوم بعمل بحث خاص بذلك ويضم اسباب تغيير شهادة التخرج للاعلام ما الاسباب ولماذا وهل يوجد اصابع اتهام لاحد ادى الى تغيرها لذلك طلبت مساعدتكم تم تغيرها فى ولاية د/ ليلى ام بعد ترك العمادة لها ولذلك طلبت اشكال الشهادة انا اسم الحقيقى ايمن الضبع لصدق كلامى وشكرا لاخوتى ارجو المساعدة والرد
mahmoudmoro25
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الخميس 02 أغسطس 2012, 5:14 pm

شكراااااااااااااا يا معلم
nivertry
نائب المدير العام
نائب المدير العام

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الأحد 12 أغسطس 2012, 10:23 am

thanku
احمد دياب
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الخميس 06 سبتمبر 2012, 8:36 pm

هو مفيش اى حد هنا .......
عراب
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   السبت 08 سبتمبر 2012, 12:23 pm

الأخوه الاعضاء
متى يتم أغلاق التسجيل لهذا التيرم

وشكراً
blank name
مشـرف كليــة الـتجــارة
مشـرف كليــة الـتجــارة

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   السبت 08 سبتمبر 2012, 2:19 pm

الطلبة الجدد ال اول مره يقدمو التقديم شغال دلوقتى اما الطلبة القدام فا التقديم هيبدق على ما اعتقد من يوم السبت القادم نظرا لان النتجية ان شاء الله يوم الاثنين ونتيجة كلية الحقوق ياما الثلاثاء او الاربع فا التقديم لجميع الطلبة القدام هيبدق من يوم السبت القادم ان شاء الله اما الطبه الجدد ال لسه اول ترم هيقدمو التقديم شغال دلوقتى وربنا معانا جميع وكلنا ننجح ونجيب تقديرات ويارب منسمعش عن اى حد هنا يجيب مواد او من الجامعة عموما ان شاء الله خير وشكرا ودعواتكم
عراب
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الإثنين 10 سبتمبر 2012, 12:01 pm

الاخ/ blank name

شكرا على الاجابة والشرح المفيد

ودمتم ،،،،،
blank name
مشـرف كليــة الـتجــارة
مشـرف كليــة الـتجــارة

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الإثنين 10 سبتمبر 2012, 12:08 pm

لا شكر على الواجب ياعراب انت لو عندك معلومه مش هتجوبها للى ميعرفش ولا ايه ياعم مفيش شكرا على الواجب اخنا اخوات
ضياءالدين
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الثلاثاء 18 سبتمبر 2012, 3:32 am

يجماعه لو سمحتو حد يجاوبني ليه مش بيردويقبلوطلبةكليةالحقوق تعليم مفتوح في النيابه وياريت لو حديعرف حد في القضاء يكون مهم يسالو ويرد عليا ضروري جدا وجزاكم الله كل خير
ضياءالدين
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: هو انت متاكد انو يجوزان تقدم في النيابه اناسالت وقالولي انه لايجوزالتقديم في النيابه من تعليم مفتوح   الثلاثاء 18 سبتمبر 2012, 11:55 pm

sheko كتب:
المسمي الجديد للشهادات اصبح

بالنسبه لكليه التجاره

حاصل علي درجه البكالريوس في التجاره شعبه (......) بنظام التعليم المفتوح

بالنسبه لكليه الحقوق

حاصل علي درجه الليسانس في الحقوق بنظام التعليم المفتوح

وانا في حقوق تعليم مفتوح ومفيش فرق كبير بين شهاده خريجي حقوق انتظام و شهاده خريجي حقوق تعليم مفتوح وانا مدام بتسجل في النقابه وليه نيابه زي طلاب انتظام بالضبط لا يفرق معايا مسمي الشهاده اذا كان تعليم مفتوح ولا انتظام
بسمه عمر
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الأربعاء 19 سبتمبر 2012, 9:49 am

[b] السلام عليكم ممكن سؤال نفسي اكمل دراسه بس مش عارفه لاءني في الامارات .ممكن حد يساعدني ارجووووووووووووووو الرد Question
atef seddik
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الأربعاء 19 سبتمبر 2012, 12:41 pm

هي فين الشهاده انا مش شايف اي صورة منها Question
احلام
عضو جديد
عضو جديد

معدل النشاط : 3

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الإثنين 01 أكتوبر 2012, 12:36 pm

طيب انا في ترم تالت كليه تجاره وكمان انا قدمت و كنت فرحانه جدا بس اتصدمت لما عرفت ان في تمييز بين طالب انتظام وطالب تعليم مفتوح وبفكر اسحب ورقي لاني اتخنقت وجالي احباط مع ان كان عندي امل كبيييييييييييير وطموح عالي وانا كمان متجوزه وعندي بنت

وكمان مش حابه اني اتعب علي الفاضي وفي الاخر احس اني مش معايا شهاده

ومش عايزه اتعب علي الفاضي لو حد عنده كلام مقنع ياريت يقولي
blank name
مشـرف كليــة الـتجــارة
مشـرف كليــة الـتجــارة

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الإثنين 01 أكتوبر 2012, 2:48 pm

استاذه احلام انا قولت الكلام دا قبل كده وبكررو تانى اى حاجة فيها تعليم انتى هتستفادى منها وكلنا وانا قولت الكلام دا قبل كده كتير متسمعيش كلام حد يقولك التعليم المفتوح دا للطلبة الفلشه زى ما بسمع كتير اوى والتعليم المفتوح دا ولا كأنك اختى حاجة معلش دون مع احترامى الشديد يااستاذه احلام دون مش بنقدمين عندهم مركب نقص مش عاوزين حد يبقى احسن منهم فا زى ما بقولك بلاش تسمعى كلام حد التعليم المفتوح انتى لو جبتى على الاقل تقدير تراكمى جيد على الاقل ومعاكى كورس انجليزى او بتعرفى تتكلمى انجليزى كده هتشتغلى فى اى حته مرموقه انتى فى كلية تجارة زى حالاتى يعنى ممكن تشتغلى لو معاكى انجليزى كويس وجيبه فى فى كلية التجارة التقدير التراكمى على الاقل جيد ممكن تشتغلى فى البنك الاهلى المصرى او بنك اسكندريا او بنك مصر او البنك العربى الافريقى او HSBC وها كذا فا نصيحه اخ ليكى هو دا الكلام الصح ال بقلهولك ومتسمعيش كلام حد دون زى ما قولت مش عاوزين حد يبقى احسن منهم ومع احترامى الشديد دون مش بنقدمين اساسا وربنا معاكى ولو عزتى اى حاجة انا تحت امرك
اخوكى مصطفى ترم سادس كلية تجارة
ebs basha
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   السبت 06 أكتوبر 2012, 1:20 am

يعنى خبيت كل حاجه ف خانه البيانات وسايب بس التقدير العام جيد وبالفونط العريض..ههههههههه..الناجح يرفع ايدو bom
pipo
عضـــو جديد
عضـــو جديد

معدل النشاط : 18
الكلية : كلية التجارة
الترم : الترم الخامس

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الثلاثاء 09 أكتوبر 2012, 6:47 pm

Laughing [img][/img] Laughing
سامى على
عضو مطرود

معدل النشاط : 2158
مكان الامتحان : كفرالشيخ
الترم : الثانى

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الإثنين 11 مارس 2013, 3:34 pm

شكرا
سامى على
عضو مطرود

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الثلاثاء 12 مارس 2013, 12:19 pm

nivertry كتب:
thank you
سامى على
عضو مطرود

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الثلاثاء 12 مارس 2013, 12:20 pm

كيمو كتب:

للتعليم المفتوح

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الثلاثاء 12 مارس 2013, 12:25 pm

blank name كتب:
الطلبة الجدد ال اول مره يقدمو التقديم شغال دلوقتى اما الطلبة القدام فا التقديم هيبدق على ما اعتقد من يوم السبت القادم نظرا لان النتجية ان شاء الله يوم الاثنين ونتيجة كلية الحقوق ياما الثلاثاء او الاربع فا التقديم لجميع الطلبة القدام هيبدق من يوم السبت القادم ان شاء الله اما الطبه الجدد ال لسه اول ترم هيقدمو التقديم شغال دلوقتى وربنا معانا جميع وكلنا ننجح ونجيب تقديرات ويارب منسمعش عن اى حد هنا يجيب مواد او من الجامعة عموما ان شاء الله خير وشكرا ودعواتكم
سامى على
عضو مطرود

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الثلاثاء 12 مارس 2013, 12:25 pm

blank name كتب:
استاذه احلام انا قولت الكلام دا قبل كده وبكررو تانى اى حاجة فيها تعليم انتى هتستفادى منها وكلنا وانا قولت الكلام دا قبل كده كتير متسمعيش كلام حد يقولك التعليم المفتوح دا للطلبة الفلشه زى ما بسمع كتير اوى والتعليم المفتوح دا ولا كأنك اختى حاجة معلش دون مع احترامى الشديد يااستاذه احلام دون مش بنقدمين عندهم مركب نقص مش عاوزين حد يبقى احسن منهم فا زى ما بقولك بلاش تسمعى كلام حد التعليم المفتوح انتى لو جبتى على الاقل تقدير تراكمى جيد على الاقل ومعاكى كورس انجليزى او بتعرفى تتكلمى انجليزى كده هتشتغلى فى اى حته مرموقه انتى فى كلية تجارة زى حالاتى يعنى ممكن تشتغلى لو معاكى انجليزى كويس وجيبه فى فى كلية التجارة التقدير التراكمى على الاقل جيد ممكن تشتغلى فى البنك الاهلى المصرى او بنك اسكندريا او بنك مصر او البنك العربى الافريقى او HSBC وها كذا فا نصيحه اخ ليكى هو دا الكلام الصح ال بقلهولك ومتسمعيش كلام حد دون زى ما قولت مش عاوزين حد يبقى احسن منهم ومع احترامى الشديد دون مش بنقدمين اساسا وربنا معاكى ولو عزتى اى حاجة انا تحت امرك
اخوكى مصطفى ترم سادس كلية تجارة
سامى على
عضو مطرود

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الثلاثاء 12 مارس 2013, 12:27 pm

ضياءالدين كتب:
sheko كتب:
المسمي الجديد للشهادات اصبح

بالنسبه لكليه التجاره

حاصل علي درجه البكالريوس في التجاره شعبه (......) بنظام التعليم المفتوح

بالنسبه لكليه الحقوق

حاصل علي درجه الليسانس في الحقوق بنظام التعليم المفتوح

وانا في حقوق تعليم مفتوح ومفيش فرق كبير بين شهاده خريجي حقوق انتظام و شهاده خريجي حقوق تعليم مفتوح وانا مدام بتسجل في النقابه وليه نيابه زي طلاب انتظام بالضبط لا يفرق معايا مسمي الشهاده اذا كان تعليم مفتوح ولا انتظام
داليا فهمى
عضـــو جديد
عضـــو جديد

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الثلاثاء 02 أبريل 2013, 5:41 pm

هذة الشهادة جديدة لأن شهادة 2009 مختلفة عن هذة الشهادة فارجوا من اى عضو ان كان لدية شهادة قديمة ارجوا نشرها ولكم جزيل الشكر
داليا فهمى
عضـــو جديد
عضـــو جديد

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الثلاثاء 02 أبريل 2013, 6:10 pm

داليا فهمى كتب:
هذة الشهادة جديدة لأن شهادة 2009 مختلفة عن هذة الشهادة فارجوا من اى عضو ان كان لدية شهادة قديمة ارجوا نشرها ولكم جزيل الشكر
ابوصلاح
عضو نشيط
عضو نشيط

معدل النشاط : 55
مكان الامتحان : المنصوره

مُساهمةموضوع: رد: صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}   الخميس 04 أبريل 2013, 11:28 pm

سامى على كتب:
كيمو كتب:

للتعليم المفتوح

صورة شهاده مركز جامعة القاهره للتعليم المفتوح { تحب تشوفها خش هنا}
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية